27 Ekim 2010 Çarşamba

bu kitabı okuyun!

Canan Tan isimli yazarı daha önce duydunuz mu bilemiyorum ama duymadıysanız güzel romanlarından mahrum kalmışsınız demektir.Piraye, en son yürekler ölür en güzel romanlarından
En son yürekler ölür kitabı aşkın en güzel hallerinde tutun resim sevgisi, depresif bozukluklar, ve organ bağışı gibi önemli konuları bir hikayede toplamış harika bir kitap... Ben 2 günde heyecanla okudum bitirdim. sizde okuyun tavsiye ederim.
EN SON YÜREKLER ÖLÜR mutlaka okuyun...
Sizin için arka kapağını buraya aynen yazıyorum.
''Bu kez yazar, aşk'ın yanı sıra organ nakli konusuna da dokundurmuş kalemini
Yaşamla ölümün kıyasıya savaştığı yol ayrımında geçen çarpıcı bir öykü.
Yanı başımızda yaşanıyormuşcasına gerçek...
''Sen, gözlerinden ateşler saçarak,zehirli oklarını bana yöneltirken,ben sana aşık oldum Nehir...''
''Sen, tüm şatafatlı tanımlardan sıyrılıp en doğal halinle, yaramazlık yapan çocuklar gibi boynunu bükmüş bağışlanmayı beklerken, ben sana aşık oldum Deniz''
Yüreklere düşen ilk kıvılcımlar...
Sonsuza dek süreceğine inanılan aşk, mutluluk...
Ve o uğursuz kaza!
Kadının belleğinde kalan son sözcükler...
''Sıkı tutun Nehir!''   ''


İşte kitabım , biraz deformasyona uğradı ama olsun...
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder