bayram etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
bayram etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Eylül 2010 Perşembe

mutlu bayramlar:)

 Şeker bayramı en sevdiğim bayramdır. ah bir de çikolataları şekerleri tatlıları yiyip kilo almasak... Diyeceğim o ki
sizde bu bayramda şekerinizi çikolatanızı yiyin ama formunuzu da unutmayın Herkese mutlu neşeli üzüntüden uzak bir bayram diliyorum. Umarım hepimiz bu bayramı bir çocuk edasıyla neşeli geçiririz...