Kasım ayının sonunda düğünüm var gelinlikle üşüyeceğim için tedirgindim. Ve sürekli bacaklarım donacak diye söyleniyordum Ve annem benim için iki alternatif sundu. Birincisi gelinliğimin altına beyaz ve dantelli bir tayt giymek(nasıl olsa kimse görmez diye) Birde beyaz külotlu çorap. ikisinden birini giyeceğimem ama henüz karar veremedi.
Herkese sorup duruyorum hangisini giyeyim diye bakalım kararım ne olacak?
İşte alternatiflerim;
1. alternatif,
2. alternatif,
Çorabın resmi pakette siyah gösterilmiş ama esasında beyaz,yani 3. fotoğraftaki gibi
Bakalım hangisini giymek kısmet olacak...
evlilik hazırlıkları etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
evlilik hazırlıkları etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
27 Ekim 2010 Çarşamba
20 Ekim 2010 Çarşamba
kına ayakkabılarım
Kına ayakkabılarım da sonunda hazır... Bu sefer de tercihimi lame renginden yana kullandım. Tabi 2 hafta boyunca o kadar çok ayakkabı modeli gördüm ki daha çok ayakkabı istiyorum diye çığlıklar atıyorum. Tabi kimse farkında değil:(
ayakkabılarım aşağıda görüldüğü üzere önü iri taşlı bilekten bağlamalı burnu kapalı bir ayakkabı gerçi kına ve düğün ayakkabılarımı daha sonrada giyilebilir olarak seçtim ki kendimi bu ayakkabılarda mahrum bırakmak istemiyorum.
Şimdi sözü ayakkabılarıma bırakıyorum...
ayakkabılarım aşağıda görüldüğü üzere önü iri taşlı bilekten bağlamalı burnu kapalı bir ayakkabı gerçi kına ve düğün ayakkabılarımı daha sonrada giyilebilir olarak seçtim ki kendimi bu ayakkabılarda mahrum bırakmak istemiyorum.
Şimdi sözü ayakkabılarıma bırakıyorum...
17 Ekim 2010 Pazar
evlilik hazırlıkları
1 ay sonra evleniyorum. Bloğumu unutmadım ama yoğunluklar çok fazla malasef. gelinlik provası eksikleri tamamlama, mobilya,ev derken koşturmacadır gidiyor.
Evlenirken kına gecesi yapmak isteyen herkes için kına sepetimi ve kına tepsimi yayınlamak istedim. Umarım bu fikir sizinde işinize yarar.
İşte kına tepsim ve kına sepetim;
Evlenirken kına gecesi yapmak isteyen herkes için kına sepetimi ve kına tepsimi yayınlamak istedim. Umarım bu fikir sizinde işinize yarar.
İşte kına tepsim ve kına sepetim;
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)