Kasımda düğünüm olduğu için alışveriş yapıp duruyoruz bi halıcıdayız bi çamaşırcıda yada ev züccaciyecide...Bu arada kış gelini olacağım için o saten gecelikleri giyme umudum da bir başka bahara kaldı. Bizde bir kaç kış giyilebilecek pijama aldık.Çünkü farkettik ki gelin olacağım yer güney sahilleriymiş gibi alışveriş yapmışız.
İşte pijamalarım;
alt pijamadaki tatlı davşanım da bu:)))
Görüşmek üzere...