pijama etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
pijama etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

3 Ekim 2010 Pazar

çeyizime kaldırmak istemediğim pijamalarım:(

Kasımda düğünüm olduğu için alışveriş yapıp duruyoruz bi halıcıdayız bi çamaşırcıda yada ev züccaciyecide...Bu arada kış gelini olacağım için o saten gecelikleri giyme umudum da bir başka bahara kaldı. Bizde bir kaç kış giyilebilecek pijama aldık.Çünkü farkettik ki gelin olacağım yer güney sahilleriymiş gibi alışveriş yapmışız.
İşte pijamalarım;


 alt pijamadaki tatlı davşanım da bu:)))
Görüşmek üzere...