14 Eylül 2010 Salı

cilt bakımında tercihim...

Sizde yüzünüzü bebek gibi yapacak tonik peeling ve temizleme jeli arıyorsanız eğer size bir önerim var. ''Nivea Visage  serisi... Ben kendim kullanıyorum, tavsiye ediyorum herkese, kesinlikle yüzümde sivilce yapmadılar
Bu setteki ürünlerim tonik hariç normal cilt tipi için ama toniğimi yağlı olmaya eğilimli ciltler için olanlardan seçtim.
 Önce peeling yaparak cildimi ölü hücrelerden arındırıyorum.  Daha sonra yüzümü temizleme jeli ile temizleyip yıkıyorum ve en son toniğimi pamukla uyguluyorum. İşte size güzel bir cilt için altın bir anahtar...

3 yorum:

  1. nivea'nın piilingi çok güzel tavsiye ederim bende ama diğer ürünlerini kullanmadım daha..
    yeni bir takipçinden sevgiler

    bende beklerim

    www.gulcinyaman.info

    YanıtlaSil
  2. gülçin:toniğide tavsiye ederim. cilde çok hoş bir parlaklık veriyor. Bu arada bloğunda çok hoş üyenim:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim canım hoşgeldin..beğenmene sevindim...

    YanıtlaSil