1 Eylül 2010 Çarşamba

güneş gözlükleri!!!

Bu yazımda size güneş gözlüklerimden 2 tanesini tanıtmak istiyorum.ikisinden de çook  ve çook memnunum.
ilk tanıtmak istediğim gözlüğüm siyah twinexte güneş gözlüğüm;
Bu gözlüğüm her yüz tipine mükemmel gidiyor. yaz kış kullanım için ideal. aynı zamanda çok kaliteli sezon içinde herhangi bir şikayetim olmadı...

 Tanıtmak istediğim ikinci gözlük ise krem rengi çerçeveli Fratelli Rossetti markalı gözlüklerim kendisini dün kızılaydan yeni sima optikten edindim aynı zamanda marka indirime girmiş, çok uygun fiyatada sahip oldum;

Fratelli Rossetti gözlüklerim resimde beyazımsı çıkmış ama orjinalde tamamen kremrengi. Ben beyaz tenli olduğum için beyaz çerçeveli gözlükler yüzümde çiğ duruyor diye birde bu alternatifi düşünmüştüm. ayrıca gözlüğüm 2 yıl boyunca garantili. ama keşke bu gözlükleri kaybolmalara karşı da garantileseler...xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder