29 Ağustos 2010 Pazar

deodorantta tek tercihim

Deodorant kullanımı sanırım yaz aylarında 2 yada 3 katına çıkıyor hayatımızda. En azından benim hayatımda böyle çantamın vazgeçilmezidir. hoş kokulu terletmeyen ıslak bir görüntüyü engelleyen bir deodorant sanırım hepimizin tek tercihidir. Ben deodorant konusunda aradığımı buldum. Rexona teens serisi aradığığım bu özelliklerin hepsine sahip. Rexonanın bu seride çıkarttığı tüm deodorantlarını kullandım. Aşağıda belirttiğim linkten sizde detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.
http://www.rexonateensclub.com/uyari/index.html
Rexona bu seride 4 adet deodorant çıkarttı. kendi sitelerindede belirttikleri bilgilerden yararlanarak kısaca bahsetmek istiyorum.
Rexona Teens (dance):Dansa olan tutkunu açığa çıkartacak kıpır kıpır yepyeni bir deodorant. Dans ederken terlemekten korkma.
Rexona Teens Candy Revolution: Özgürlüğüne düşkünsen senin tercihin mutlaka bu harika şeker kokulu deodorant olmalı. Sanırım kötü bir ter kokusu yerine herkes şeker gibi kokmak isteyecektir.
Rexona Teens Tropical Energy: Tropikal adaların muhteşem kokusunu sana getiren bu deodorantı mutlaka denemelisin. Emin ol vazgeçemeyeceksin
Rexona Teens Fun Spirit: Enerjili yerinde duramayan eğlence düşkünü kızlar için üretilmiş olduğundan hiç ama hiç şüphem yoook. Her an bu deodorantla kızgın kumlardan serin sulara dalar gibi hissediyorsunuz kendinizi... Denedim biliyorum!


Sanırım son olarak kendi tercihimi açıklamam gerekiyor. Benim Rexona Teens seçimim Tropical Energy aşağıda kendi ürünümün fotoğrafına yer veriyorum sevgili okuyucu...
Şimdi size gönül rahatlığıyla diyebilirim ki rexonayı özellikle bu seriyi mutlaka deneyin pudralı olduğu için kesinlikle ıslaklık hissi yok. ve harika bir koku. ayrıca belirtmek isterim ki parfümünüzün kokusunu etkilemiyor. Kısacası DENEYİN DENEYİN DENEYİNNN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder