27 Ağustos 2010 Cuma

strawberry alışverişim

Bu aralar bir çok kişi strawberry.com'dan alışveriş yapıyor. Bloglarda da sıkça duyuyoruz artık kozmetikte hem ucuz hemde güvenli deniyor. bende durur muyum? hemen denedim. türkçe bir site olduğu için alışveriş çok basit. ayrıca ürünleri kendi deyimleriyle taze.:). ben strawberry'den GUERLAIN marka bir pudra aldım. pudra deyip geçmeyin hep pudra, hem alıık, hem makyaj sabitleyici veee hemde harika bir ürün ürünü strawberry den incelemek isterseniz linki bu; http://tr.strawberrynet.com/makeup/guerlain/les-meteorites-powder---01-mythic/13842/?v=new#DETAIL
Ayrıca ürün bana 5 gün sonra geldi. Bayıldım sevgili okuyucu tam anlamıyla yüzünüzü harika bir şekle sokacak diyebilirim.
işte bu ürünün bir fotoğrafı;
sizin için çektiğim fotoğrafları da burada;

gördüğünüz üzere harika bir pudra... bu harika pudrayı da strawberry'de herkese tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder