26 Ağustos 2010 Perşembe

internet alışverişi

Uzun zamandır bir saat arayışı içindeydim. taki internette bir saat görene kadar... saate resmen aşık oldum diyebilirim. www.swatchsaat.com adresinden beğendiğim saati sipariş tereddütleri yaşadım ama denemeye değerdi. Siteden saatimi sipariş ettim. kredi kartina uygun taksit olanaklarıyla saatime sahip oldum atrıca hiç bir kargo ücreti ödemedim ve saatim 1 gün sonra elimdeydi.
Saatimi çok şık bir hediye paketiyle göndermişler ve yine kargo paketinin içinden sanki saati mağazadan almışsınız gibi bir karton çanta ve şık bir karton paket  çıktı. ben bu alışverişten çok memnunum. sizede tavsiye ederim
işte saatim,
bu da saatimin kolumda ki hali,

evet side mutlaka www.swatchsaat.com adresini ziyaret edin kusursuz alışverişin tadını çıkarın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder