29 Ağustos 2010 Pazar

yeni terracotta göz farım

bir kozmetik mağazasına girdiğimde alacak hiç bir şey bulamazsam en azından bir far alır çıkarım. Bugünde öyle oldu ankara pino parfümeride can sıkıntısından bir iki tur atıyodum ki flormarın terracotta göz farları dikkatimi çekti. Ve hemen bir tane mavi renkli terracotta edindim. Far gözde topaklanma yapmıyor sürüşü çok rahat açıkçası bayağı memnun kadım diyebilirim. Ayrıca kutusu oldukça büyük heralde 10 sene kullansam bitmez:) işte farımın bir kaç resmi;

2 yorum:

  1. Inglot gri bir farım vardı ve beraberinde kullanmak için siyah mat bir far arıyordum. Birçok siyah far buldum ama istediğim matlıkta olanı bir türlü bulamadım. Flormar sağolsun üretmiş bir tane:) Açıkçası beklentimin üstünde bir performans gösterdi. Siyah far için de Flormar'ın başarılı bir seçim olduğunu söyleyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. gaia in love: Benimde siyah bir fara ihtiyacım vardı. tavsiyen için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil