7 Eylül 2010 Salı

en şık detaylarımızdan birisi küpeler!

Bu postta size küpelerimi göstermek istiyorum belki size de fikir verirler. Çünkü küpe detayı bir kıyafete çok farklı bir hava katarken kötü küpeler de herşeyi mahvedebiliyor. İşte size bir kaç örnek;

Bunlar benim elma küpelerim. üzeri kadifemsi bir yapıya sahip. İster spor ister klasik kıyafetlerimde hoş bir detay oluyor.









Siyah bir elbiseyle gayet şık duruyor. üstelik pırıl pırıl
Işıltıyı seviyorsanız, bu tarz küpeler tam size göre...

Pembe küpelerimi kıyafetim çok sadeyse renk katmak amaçlı kullanıyorum beyaz bir tshirt giymişsem bu küpeleri taktığımda sadeliğe bir ışıltı katıyor.










Bu küpelerim annemin hediyesi. takarken inanılmaz keyif alıyorum Bi kot bi tshirtle gayet iyi giden seçimlerden...









Bu küpelerin yapısı çok sert değil mukavvayı kaplamışlar sanırım. pembe kadife bir yapısı var.
ben siyah elbiselerimle kullanmayı seviyorum










Sallanan küpelerim biraz ağır olduğu için kullanırken zorlanıyorum açıkçası Bir de kulak deliğimin sarkık görünmemesi için pek tercih etmiyorum.Tavsiyem şu ki bu tarz seçimlerde dikkatli olmanız ağır küpe seçimleri delik şeklini kötü gösterebiliyor.








Bu inci küpelerimde herşeye gider cinsten Sanırım bu tarz şeylere kurtarıcı da denebilir.











İşte karşınızda favori küpem. Şimdiye kadar tek bir olumsuz eleştiri almamıştır.Harika görünür galiba taşlı ve pırıltılı şeylerden vazgeçemiyorum










Bu küpeler mini bir elbiseyle birbirini tamamlıyor kanaatimce. aslında ben uzun elbiselerle sallanmayan küpeleri kısa ve minilerle ise uzun küpeleri tercih ediyorum. siz de deneyebilirsiniz









Bu küpelerde kuzenimin hediyesi... Kokoş bir tarzınız varsaçok uzun modellerde sizde abes durmaz.











Bu küpelerimi henüz kullanma fırsatım olmadı nişanım için almıştım fakat nişanda damat tarafınında takı takacak olması sebebiyle kullanılmadı. Sonrada fırsat olmadı









Başka bir postta da size altın küpelerimi tanıtmak istiyorum çünkü benim küpelerimin büyük bir bölümünü altın olanlar oluşturuyor. Çünkü yukarda tanıttığım küpelerimi kulağımda uzun sürebekletemiyor arka arkaya uzun süre takamıyorum vucudum hemen tepki veriyor altın olmayan şeylere karşı. tenim çok hassas bu konuda bir tavsiyesi olan varsa yardımcı olabilir.
Umarım küpelerimi beğenmişsinizdir. görüşmek üzere....

1 Eylül 2010 Çarşamba

güneş gözlükleri!!!

Bu yazımda size güneş gözlüklerimden 2 tanesini tanıtmak istiyorum.ikisinden de çook  ve çook memnunum.
ilk tanıtmak istediğim gözlüğüm siyah twinexte güneş gözlüğüm;
Bu gözlüğüm her yüz tipine mükemmel gidiyor. yaz kış kullanım için ideal. aynı zamanda çok kaliteli sezon içinde herhangi bir şikayetim olmadı...

 Tanıtmak istediğim ikinci gözlük ise krem rengi çerçeveli Fratelli Rossetti markalı gözlüklerim kendisini dün kızılaydan yeni sima optikten edindim aynı zamanda marka indirime girmiş, çok uygun fiyatada sahip oldum;

Fratelli Rossetti gözlüklerim resimde beyazımsı çıkmış ama orjinalde tamamen kremrengi. Ben beyaz tenli olduğum için beyaz çerçeveli gözlükler yüzümde çiğ duruyor diye birde bu alternatifi düşünmüştüm. ayrıca gözlüğüm 2 yıl boyunca garantili. ama keşke bu gözlükleri kaybolmalara karşı da garantileseler...xD

30 Ağustos 2010 Pazartesi

nişanımda parlayan dudaklarım

parlayan dudaklar hayaliyle bir çoğumuz yanıp tutuşuyoruz öyle değil mi? 
Mayıs ayında nişanım oldu. nişanımda parlayan dudaklara sahip oldum Tabi ki golden rose sayesinde...
golden rose lip gloss 05 numara gerçekten harika ben beyaz tenli olduğum için bana yakıştığını düşünüyorum ama esmerlere farklı bir hava katacağı kesin.
lip glossumu çilek bijuteriden edindim. orada neredeyse tüm ürünleri mevcut golden rose'nun haberiniz ola...
Fiyatı uygun kalitesi emsallerine göre oldukça iyi... Denenmeli!

29 Ağustos 2010 Pazar

yeni terracotta göz farım

bir kozmetik mağazasına girdiğimde alacak hiç bir şey bulamazsam en azından bir far alır çıkarım. Bugünde öyle oldu ankara pino parfümeride can sıkıntısından bir iki tur atıyodum ki flormarın terracotta göz farları dikkatimi çekti. Ve hemen bir tane mavi renkli terracotta edindim. Far gözde topaklanma yapmıyor sürüşü çok rahat açıkçası bayağı memnun kadım diyebilirim. Ayrıca kutusu oldukça büyük heralde 10 sene kullansam bitmez:) işte farımın bir kaç resmi;

deodorantta tek tercihim

Deodorant kullanımı sanırım yaz aylarında 2 yada 3 katına çıkıyor hayatımızda. En azından benim hayatımda böyle çantamın vazgeçilmezidir. hoş kokulu terletmeyen ıslak bir görüntüyü engelleyen bir deodorant sanırım hepimizin tek tercihidir. Ben deodorant konusunda aradığımı buldum. Rexona teens serisi aradığığım bu özelliklerin hepsine sahip. Rexonanın bu seride çıkarttığı tüm deodorantlarını kullandım. Aşağıda belirttiğim linkten sizde detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.
http://www.rexonateensclub.com/uyari/index.html
Rexona bu seride 4 adet deodorant çıkarttı. kendi sitelerindede belirttikleri bilgilerden yararlanarak kısaca bahsetmek istiyorum.
Rexona Teens (dance):Dansa olan tutkunu açığa çıkartacak kıpır kıpır yepyeni bir deodorant. Dans ederken terlemekten korkma.
Rexona Teens Candy Revolution: Özgürlüğüne düşkünsen senin tercihin mutlaka bu harika şeker kokulu deodorant olmalı. Sanırım kötü bir ter kokusu yerine herkes şeker gibi kokmak isteyecektir.
Rexona Teens Tropical Energy: Tropikal adaların muhteşem kokusunu sana getiren bu deodorantı mutlaka denemelisin. Emin ol vazgeçemeyeceksin
Rexona Teens Fun Spirit: Enerjili yerinde duramayan eğlence düşkünü kızlar için üretilmiş olduğundan hiç ama hiç şüphem yoook. Her an bu deodorantla kızgın kumlardan serin sulara dalar gibi hissediyorsunuz kendinizi... Denedim biliyorum!


Sanırım son olarak kendi tercihimi açıklamam gerekiyor. Benim Rexona Teens seçimim Tropical Energy aşağıda kendi ürünümün fotoğrafına yer veriyorum sevgili okuyucu...
Şimdi size gönül rahatlığıyla diyebilirim ki rexonayı özellikle bu seriyi mutlaka deneyin pudralı olduğu için kesinlikle ıslaklık hissi yok. ve harika bir koku. ayrıca belirtmek isterim ki parfümünüzün kokusunu etkilemiyor. Kısacası DENEYİN DENEYİN DENEYİNNN!

27 Ağustos 2010 Cuma

strawberry alışverişim

Bu aralar bir çok kişi strawberry.com'dan alışveriş yapıyor. Bloglarda da sıkça duyuyoruz artık kozmetikte hem ucuz hemde güvenli deniyor. bende durur muyum? hemen denedim. türkçe bir site olduğu için alışveriş çok basit. ayrıca ürünleri kendi deyimleriyle taze.:). ben strawberry'den GUERLAIN marka bir pudra aldım. pudra deyip geçmeyin hep pudra, hem alıık, hem makyaj sabitleyici veee hemde harika bir ürün ürünü strawberry den incelemek isterseniz linki bu; http://tr.strawberrynet.com/makeup/guerlain/les-meteorites-powder---01-mythic/13842/?v=new#DETAIL
Ayrıca ürün bana 5 gün sonra geldi. Bayıldım sevgili okuyucu tam anlamıyla yüzünüzü harika bir şekle sokacak diyebilirim.
işte bu ürünün bir fotoğrafı;
sizin için çektiğim fotoğrafları da burada;

gördüğünüz üzere harika bir pudra... bu harika pudrayı da strawberry'de herkese tavsiye ederim

26 Ağustos 2010 Perşembe

internet alışverişi

Uzun zamandır bir saat arayışı içindeydim. taki internette bir saat görene kadar... saate resmen aşık oldum diyebilirim. www.swatchsaat.com adresinden beğendiğim saati sipariş tereddütleri yaşadım ama denemeye değerdi. Siteden saatimi sipariş ettim. kredi kartina uygun taksit olanaklarıyla saatime sahip oldum atrıca hiç bir kargo ücreti ödemedim ve saatim 1 gün sonra elimdeydi.
Saatimi çok şık bir hediye paketiyle göndermişler ve yine kargo paketinin içinden sanki saati mağazadan almışsınız gibi bir karton çanta ve şık bir karton paket  çıktı. ben bu alışverişten çok memnunum. sizede tavsiye ederim
işte saatim,
bu da saatimin kolumda ki hali,

evet side mutlaka www.swatchsaat.com adresini ziyaret edin kusursuz alışverişin tadını çıkarın